HOTELSKI INFORMACIONI SISTEM
Jednostavna i učinkovita kontrola poslovanja u hotelima i restoranima
Osigurajte jednostavnost hotelskog poslovanja!
Vlasnik ste motela, hotela, pansiona ili restorana, želite da imate pouzdan program koji će Vam osigurati poslovanje bez greške, olakšanje u radu i unaprijeđenje poslovnih procesa? Predlažemo Vam da se odlučite za naše programsko rješenje za hotele, restorane i wellness iSustav.
Integrirani programski proizvod iSustav za hotelijerstvo, namijenjen je manjim i srednje velikim smještajnim objektima. Zasniva se na klijent-server sistemu pristupa bazama podataka. Rijetko koji proizvod za hotelijerstvo se može usporediti s iSustav-om u omjeru cijena-mogućnosti. Kako bismo opravdali povjerenje klijenata, iSustav se neprekidno nadograđuje, usavršava i prilagođava zahtjevima korisnika. Uvođenjem novih rješenja korisniku se omogućava brže i efikasnije poslovanje čime postaje konkurentniji i profitabilniji. Zahvaljujući mnogobrojnim mogućnostima programskog sistema, moguće ga je prilagoditi poslovanju svakog objekta. iSustav je napravljen u izravnoj saradnji s organiracijama i osobama koje imaju dugogodišnje iskustvo u hotelijerstvu i ugostiteljstvu. Tako možete biti sigurni da će program raditi upravo onako kako to Vi očekujete.
Imamo zaokruženu kompletnu cjelinu za hotelsko poslovanje: naplata ugostiteljskih usluga putem POS kase (touch ili obične) ili tableta (dlanovnika), mogućnost terećenja troškovima ugostiteljstva i wellness-a sobe u kojoj je gost smješten te objedinjena naplata svih usluga na recepciji, knjige gostiju (domaćih i stranih), izvještaji naplaćene boravišne takse i osiguranja, izvještavanje zavoda za statstiku o ostvarenom broju noćenja, mogućnost povezivanja sa channel managerima putem PHOBS-a, mogućnost praćenja telefonskog prometa napravljenog iz soba, automatizacija kod knjiženja ostvarenog prometa u knjigu izlaznih računa i glavnu knjigu, robno-materijalno knjigovodstvo, vođenje glavne blagajne, knjiga ulaznih i izlaznih računa, glavna knjiga.
Zahvaljujući jednostavnosti upotrebe, novi korisnici se brzo osposobljavaju za rad i postanu produktivni u veoma kratkom roku obuke. Pomoć za rad je dostupna preko pisanih uputa, a moguće je zatražiti i telefonsku/email/viber/whatsapp podršku.
Nakon implementacije osigurana je dugoročna podrška u radu na bazi ugovora o održavanju.
RECEPCIJSKO POSLOVANjE
Recepcija evidentira i kategorizira hotelske kapacitete, te obavlja poslove prodaje agencijama i individualnim gostima, oblikuje cijene smještaja i naplaćuje usluge. Preko recepcije se odvija prihvat i raspored gostiju po sobama. Sve to se vodi u dnevnim listama dolazaka i odlazaka gostiju. Različitim izvješćima i pregledima, sustav omogućuje uvid u stanje poslovanja, kao i stalan uvid u stvarno stanje hotelskih kapaciteta.
Automatizirane su sve radnje za recepcijsko poslovanje tako da osoblju ostaje više vremena da se posveti gostima, npr. prijavom gosta u sobu automatski se vodi knjiga gostiju, u restoranu/kafiću omogućuje se gostu stavljanje troška na račun sobe…
RESTORANSKO POSLOVANjE
Korištenjem najnovijih tehnologija moguće je bitno unaprijediti poslovanje nekog ugostiteljskog objekta. Program za ugostiteljstvo napravljen je tako da iskorištava sve mogućnosti koje nam trenutno dostupne tehnologije pružaju.
Centralni dio sistema
Centralni dio sustava je njegov uredski dio. On se koristi se za sve knjigovodstvene i administrativne radnje vezane uz ugostiteljski objekt. Tako se artikli, normativi, cijene, ulazni dokumenti i svi ostali podaci unose u uredskom dijelu. Obrada svih podataka, ispis izvještaja i analiza poslovanja također se radi u tom dijelu.
Prodaja odvojena od ureda
Osim uredskog dijela, programski paket sadrži i ugostiteljski dio, tj. program koji se koristi na kasi i koji je napravljen da bude krajnje jednostavan za korištenje. Da bi se još više pojednostavnilo korištenje, program podržava i programibilne ugostiteljske tipkovnice te ekrane osjetljive na dodir. A osim toga, u ponudi imamo i program za tablete (dlanovnike) koji dodatno ubrzavaju rad i smanjuju čekanje gostiju da budu usluženi, a u uvjetima gužvi i povećavaju promet za 10-ak postotaka. Dlanovnici rade bežično i koriste se prilikom uzimanja narudžbi te izdavanja računa. Naročito su pogodni za korištenje u većim salama i terasama gdje dodatno smanjuju vrijeme koje gost čeka na poslugu. U usporedbi sa bilježnicama koje konobari često koriste, uza sve ostale prednosti, daju i dojam otmjenosti lokala.
Automatski ispis narudžbi
Prilikom zaprimanja narudžbe, bilo na kasi bilo na dlanovnik uređaju, ista se odmah ispisuje na za to predviđenom POS pisaču koji se može nalaziti bilo gdje u lokalu (šank, kuhinja, peć za pizzu…). Program automatski određuje gdje se što ispisuje te se dijelovi iste narudžbe mogu ispisivati na različitim pisačima, ovisno o mjestu pripreme.
Naziv objekta podrazumijeva naziv hotela, motela, pansiona ili restorana.
Broj smještajnih jedinica podrazumijeva ukupan broj soba, apartmana, bungalova, kamp kućica i sl.
Broj ugostiteljskih kasa podrazumijeva ukupan broj naplatnih mjesta u ugostiteljstvu (u pravilu je taj broj ekvivalentan broju fiskalnih printera u restoranu, caffe baru i sl.).